Tarieven
De service van ClaimBeheer is kosteloos. Wij hanteren een no cure no pay systeem. Alleen wanneer we een vergoeding voor u hebben geregeld, brengen we een (klein) bedrag in rekening volgens een vastgesteld percentage. Daarnaast heeft u geen administratieve rompslomp, hoeft u geen tijd te besteden aan telefoontjes naar het bedrijf dat u benadeeld heeft en kunt u bij ons alles snel en online regelen. ClaimBeheer is er om u te helpen uw recht te halen!
Hieronder een weergave van de succes fee die wij berekenen, wanneer we daadwerkelijk een vergoeding voor u hebben kunnen regelen.
Succes fee na succesvolle claim, waar het bedrijf ons uitbetaalt in geld:
Succesvol geclaimd bedrag | Succes fee |
€ 0,00 tot € 500,00 | 25 % |
€ 500,00 tot € 1500,00 | 20 % |
€ 1500,00 en meer | 15 % |
Succes fee na succesvolle claim, waar het bedrijf uitbetaalt in natura; percentage succes fee is een percentage van de nieuwwaarde van het nieuwe product, cadeaubon etc.
Succesvol geclaimde waarde | Succes fee |
€ 0,00 tot € 500,00 | 20 % |
€ 500,00 tot € 1500,00 | 15 % |
€ 1500,00 en meer | 10 % |
De uitbetaling van het volledig geclaimde bedrag geschiedt aan Claimbeheer. Na aftrek van de succes fee (en eventueel andere overeengekomen kosten) wordt de rest van het bedrag door Claimbeheer overgemaakt naar u!
In sommige gevallen betaalt het bedrijf waar we de claim hebben ingediend de vergoeding rechtstreeks aan u. Dit dient u uiteraard aan ons door te geven. Vervolgens sturen we u een factuur met het bedrag dat u ons nog verschuldigd bent. Het openstaande bedrag dient u binnen 30 dagen te voldoen.
Dezelfde procedure geldt, wanneer u een uitbetaling/compensatie in natura ontvangt. De compensatie in natura wordt door de organisatie waar de claim is neergelegd verzonden naar ClaimBeheer. Vervolgens sturen we u een factuur met het bedrag dat u ons nog verschuldigd bent. Het openstaande bedrag dient u binnen 30 dagen te voldoen. Na ontvangst van betaling sturen we de compensatie naar u op.
Bij ClaimBeheer hechten we veel waarde aan transparantie en duidelijke communicatie. Daarom delen we graag een paar voorbeelden van hoe we klanten hebben geholpen met hun klachten.
Stel, u heeft een router gekocht die niet functioneert en u dient een klacht in bij ClaimBeheer. Als wij erin slagen om een compensatie van €40,00 te ontvangen, krijgt u €30,00 uitbetaald en brengen wij een succes fee van slechts €10,00 in rekening.
Een ander voorbeeld: uw vakantie is niet verlopen zoals u had gehoopt en u dient bij ons een klacht in. Als wij erin slagen om een compensatie van €600,00 te ontvangen, krijgt u €480,00 uitbetaald en houden wij een succes fee van €120,00 in.
Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te informeren en betrekken u bij het gehele proces. Daarom delen wij altijd de reactie van het betreffende bedrijf integraal met u, zodat u op de hoogte blijft van de voortgang van uw zaak. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn met de oplossing, dan bespreken we graag met u de mogelijkheden om namens u terug te gaan naar het bedrijf of een geschil aanhangig te maken bij de betreffende Geschillencommissie. ClaimBeheer geeft geen juridisch advies. Wij streven altijd naar de beste oplossing voor onze klanten.